15 Haziran 2016 Çarşamba

RAMAZANDA SAGLIKLI BESLENMEYI VE SPORU IHMAL ETMEYELIM,OLUR MU?










Günde 1saat yürümeye 10.000 adim atmaya gayret ediyorum.Bazen de cross Trainer ile 60_90 arasi.spor yapiyorum.. bazende dinleniyorum,bugün gibi ..Yoksa Post yazamayacagim.

Ramazan süresince tatli ,hamurisi yemedim gibi bir sey...Ögünlerde cok hafif ama doyurucu seyler yemeye özen gösteriyorum..

UNSUZ DOMATES CORBASI,KURU CACIK,BIBER DOLMASI

IKI RENKLI KINOA PILAVI

BATIRIK,TAVUK MANTISI,DOMATES CORBASI,ZOODLES

kahvalti
SAHUR

diyet yemegi,abnehmen,weightloss,
KARIDESLI ZOODLES

sebze sote
HINDISTAN CEVIZI YAGINDA SOTE EDILMIS SEBZELER

SAHUR
sahur,kahvalti,diyet,oruc
ELMALI HINDISTAN CEVIZLI YULAF LAPASI PORRIDGE

 Iftar ve sahurda yediklerimden bazi örnekler ...Ramazanda kilo almak cok korkunc olmaz mi? ,vermesi zaten zor..Birde bayramda istedigimiz kiyafetleri giyemezsek hic iyi olmaz degil mi?

Onun icin gereksiz kalorilerden sagligimiz ve mutlulugumuz icin UZAK DURALIM!

4 yorum:

  1. senin oranın doğası ne güzel ama yaaaa :) karidesli şeyi deneyebilirim bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava güzel oldugunda insanin gözüne daha bir hos gözüküyor ...karides güzel oluyor.Herseyi secen,herseyi yemeyen yiyemiyen oglum bile cok seviyor ama sade haliyle.hele kabak,patlican hic gözüne gözükmesin:)))

      Sil
  2. Hepsi özenle hazırlanmış, çok da güzel görünüyor ablacım ellerine sağlık.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel gören gözler sagolsun.tesekkür ederim canim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma