31 Ekim 2015 Cumartesi

CEKILIS DUYURUSU:)

Beyazbegonvil blogunun sahibesi Essence ile 2 kiseye harika hediyeler veriyor...Bende bu cekilise kardesim adina katiliyorum...Cekilis sartlarini ögrenmek ve cekilise katilmak istiyorsaniz lütfen
 buraya tiklayiniz :)


Beyazbegonvil Essence firması ile birlikte 2 kişiye bu çanta içerisinde olan
1) Essence -Make me brow kaş maskarası
2)Essence the gel nail polish
3)Essence the gel nail polish base coat
4) Essence the gel nail polish top coat
5)Essence sheer & shine lipstick
6)Essence 8'li far paleti
7)Essence extra longlasting eyeliner 
8)Essence longlasting göz kalemi
9) Essence pembe çanta :)
 
 
hediye ediyor ...

6 yorum:

  1. merhabaa :) blog keşif etkinliğinden geliyorum ne kadar güzel bir blog bu böyle severek takip edicem :) bende bloğuma beklerim http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) blogumu begendiginize sevindim,tesekkürler...Ziyaretinize gelicegim, sevgilerle

      Sil
  2. umarım kazanırsın şulecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hadi insallah...tesekkür ederim Miacigim:)

      Sil
  3. kreatif kapattıktan sona yazmıştı bana bi mail adresinden. yazdım şimdi ona. :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma