17 Eylül 2015 Perşembe

SU SIRALAR BEN


Yorgun ve isteksizim... Kolumu kaldiracak halim yok gibi, sanki sirtimda tas tasiyorum :) Bunda önceki günlerde aralikli olarak yaptigim, vur deyince öldürdügüm Yoga, Plank, cross Trainer aktivitelerinin , bozuk giden havalarin, is yerinde keyfi alinan raporlu arkadaslarin eksikliginin, islerin yogunlugunun ,vs, vs... katkisida var.Liste uzayacak gibi...

Bu arada ameliyat icin gün aldim...Bazen uykum kaciyor düsünmekten...Hayirlisi olsun diyorum,olup kurtulacagim insallah...

O güne kadar bir 5 Kilo veresim var, bunun yarisida olur...Gecen hafta sekersiz,tuzsuz, tahilsiz, alkali beslenerek 2,5 kiloya yakin verdim...Dogrusu hic beklemiyordum...Gün gün hafifledigini hissetmek güzeldi...

Kullandigim ve simdilerde biraktigim hormon icerikli ilacin yan etkisi olarak aldigim  8 kilodan kurtulmak cok kolay olmasada hallediyorum...Ameliyat sonrasi uzun zaman spor yapamiyacagim icin simdilerde biraz acigi kapatayim diyorum...

Gelecek haftayi yeniden saglikli beslenme haftasi ilan ediyorum kendim icin...Son 2 gündür  17:00 - 17:30 sonra hic bir sey yemiyorum.Bakalim ne kadar sürdürebilecegim:)

Bu arada sacimi kestirdim,"Ohh, dünya varmis ", diyorum ...Pinterset'te pinledigim The Pixi Side Cut Modeli, bu yazin en moda sac kesim modellerinden biriydi...

Berber, kese kese bitiremedi saclarimi :) Her seferinde sikayet ediyorlar, cok gür saclariniz diye :)) Gencligimde dökülen saclarimi sayardim ve kel kalmaktan korkardim ...Genclik iste :))



21 yorum:

  1. Geçmiş olsun arkadaşım İnşallah sağlıklı bir ameliyat geçirirsin

    YanıtlaSil
  2. Sizinle ismimiz aynı. Bunun dışında ortak noktalarımız olduğunu keşfetmek de güzel oldu. ben de saçlarım çok dökülüyor diye şikayet ediyorum ama ne zaman kuaföre gitsem saçlarımın ne kadar gür olduğundan bahsediyorlar. Ben saçlarımın eski halini bildiğim için bana şimdi kafamda saç kalmamış gibi geliyor.

    Ben de zayıflamaya çalışıyorum ama benimki sizinki gibi 3-5 kilo değil. Bu aralar yoğunluktan kendimi bir düzene sokamadım ama en kısa zamanda planlı olarak kilo vermeye çalışacağım. Umarım başarılı olursunuz.

    Ne ameliyatı olacağınızı bilmiyorum ama şimdiden geçmiş olsun diyorum. umarım bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz. görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim sizde istediginiz kiloya ulasirsiniz...Baslangic olarak aksamlari Pattes,makârna,pilav,ekmek türevlerini yemeyip,sebze ve et cesitleri ile ögün yaparsaniz bayagi etki ediyor.

      Hayat sartlarimiz altinda biraz zor olsada aksam yemegini erken saate almaya dikkat ediniz...Aksam orucu ,denen bu yöntemde ki zamanda leptin Hormonu salgilanmakta ve zayiflamaya cok fayda etmekte...Haftada 3 gün bile yapmak iyidir...Miyom var, o alinacak.Tesekkür ederim güzel dilekleriniz icin...

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. :-)

      Sil
  3. Sulecigim, ne ameliyeti olacaksin? Simdiden gecmis olsun dilemek istedim. optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir miyom var canim...Ilacla 2 cm kücülmüstü ama felaket Kilo yapmisti...Ilaci birakinca yine büyümeye devam etti..Son care ameliyat...Hayirlisi...

      Sil
  4. Geçmiş olsun... Kendinizi yormayın.. Ameliyatı da sağlıkla atlatın... Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim...Narkoz olayi ürkütüyor...Uyanammak :( Ameliyati Ünlü bir profosör yapicak, hastâlari yurt disindan bile geliýor...Isinin uzmani ama yine de tedirginligim ara ara nüksediýor :) Hayirlisi...

      Sil
  5. Kendine dikkat et canım fazla diyet de iyi değil sen zaten spor yapıyorsun,saçlarını da güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda cok Saglikli beslenme bu :) Tatilden beri beslenme ve spor disiplini birâz una sermistimde :) tesekkür ederim Tülincigim...

      Sil
  6. Geçmiş olsun, umarım her şey istediğinizden daha iyi bir şekilde gelişir.

    YanıtlaSil
  7. ameliyat iyi olcak kii, daha keyifli olcan işte ameliyattan sonra. :) isteksizlik de normal normal sonbahar depresyonuuuu. geçicek hepsiiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kac gündür bir soguk ki buralar, yagmur,gri hava biraz da ondan...Iyi ki varsin :)

      Sil
  8. Insallah hayirlisiyla atlatirsin Sulecim. Dualarim seninle. Eger fazla dusundugun kilolari veremezsen de kendini hazir hissettiginde birlikte baslariz, ben de artik yavastan kendimi hazirliyorum. Ufaklik ek gidaya basliyor. Sutumun bu saatten sonra azalacagini sanmiyorum (yani umuyorum) ilk hedef 10 kilo, 15 olursa ne ala;-)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen verirsin o kilolari bilirim, yine yaparsin :) Evet, canim birlikten güc dogar..Sevgilerimle ,kücükleri bol öpüyorum :)

      Sil
  9. Merhabalar, öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim. Olacağınız ameliyat için şimdiden çok geçmiş olsun.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iade-i ziyaretinize tesekkür ederim. Hayirli bayramlar...

      Sil
  10. Ablacim merhabalar. Biraz gec yazdim kusuruma bakma, ameliyat olucakmissin. Simdiden cok cok gecmis olsun insallah hersey yolunda gider. Dualarim seninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim.Bir ay sonrasina randevum...Her sey iyi gecer insallah.Sen nasilsin?

      Sil
    2. Sen gönlünü ferah tut ablacım, elbette iyi geçicek :)

      Bende iyiyim çok şükür, artık her an gelebilecek olan bebişimizi bekliyoruz hayırlısıyla 😊

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma