9 Haziran 2015 Salı

Haftasonu

Cook yogun gegen bir haftasonundan sonra nihayet blogun basina gecebildim...Önce, gelen degerli yorumlarinizi cevapladim.

Cumartesi isten sonra ,eve gelip ailecek kahvalti yaptik.Esim oglumuzu spor klübüne götürdü.Pazar günü Dortmunt'ta yapilacak büyük klüplerin cocuk takimlarinin da katilacagi futbol turnuvasi icin Cumartesinden yola cikacaklardi...

Evi biraz topladiktan,yarim saatte kestirme yaptiktan sonra (kisa uyku ) ,esimle mutfak alisverisine ciktik.Disarda aksam yemegini yedik...Servis güzel olmasada yedigim izgara somon güzeldi..Aksam aksam Döner,kebap yemem dogru olmazdi...

Eve gelince,yiyecekleri yerlestirdim... Pazar günü icin yolluk hazirlamam gerekiyordu.Turnuva sabahtan aksama kadar sürecegi icin, elimiz altinda güvenilir yiyecekler olmasi sartti...

Yol arkadasimizda birseyler hazirlayip,getirecekti...

Peynirli Pogaca ve Kadinbudu köfte yapmayi planlamistim...Önce Kadinbudu köfte icin pirinci pisirdim ve kiymanin  bir kismini az kavurup soguttum...


KADINBUDU KÖFTE



Köfteyi hazirlayip,buzdolabina koydum,gece yatmadan önce kizartacaktim... Bu sirada ,Futbol Sampiyonlar Ligi Finali basliyacagi icin acele ediyorumdum...


KABARTMA TOZLU YUMUSACIK COM KABARAN
POGACA

Mutfakta pogaca hamuru hazirladim...Mayasiz, kabartma tozu ile hamuru yogurup ,oturma odasindaki masaya malezemleri getirdim...

Hem maci seyrettim hem pogaclari hazirladim..Firina attim, onlar kabarip, kizarirken macin ikinci yarisini seyrettik... Mayali hamurlari aratmiyacak sahane kabaran ,yumusacik pogacalardan sicak sicak birer tane yedik...Üstlerini,havlu ile örtüp , mac  bittikten sonra ,soguk köfte harcini sekillendirip kizartma islemini yaparken gece yarisi olmustu bile...

O saatte ,apartmanda ki yemek kokularini siz düsünün :)

Evi havalandirip,saati sabah bese kurup, yattik..

Araba ile 3 ,5 Saat süren yolluculukta yolluklardan yenmeye baslanmisti bile, yaninda termoslarda ki caylardan ictik...

KADINBUDU KÖFTE

Turnuva baslamadan yetistik...Hava inanilmaz sicakti...Allah'tan spor merkezinde ,sahalarin etrafinda agacliklar boldu da, gölgelerine kactik...

Karsilasmalarda, genc hakemlere de görev veriliyor... Bizim sansimiza iki macta da cocuk hakemler yönetti maci (12 Yas) ...Acemilik diz boyu,cok hatali yönettiler,bizim takimin aleyhine tabii...
Yöneticilere sikayetten sonra  diger maclara daha deneyimlileri tayin ettiler...

Cook güclü iki takima karsi,20 dakika süren maclari  berabere oynadi cocuklar.Is ,penaltilara kaldi ...Ilkinde penaltilar sonucu biz kazandik, ikincisinde kaybettik...

Yari finale cikamadik...Yola ciktigimizda Saat aksam yediye gelmisti...Finali beklemeden yola düstük ...Yoldayken SMS geldi ,oglum turnuvanin en iyi oyuncusu secilmis...Kupasini almak icin bekliyorlar...Oglum takim arkadaslari ile gelecegi icin onsuz yola cikmistik...

Cook sevindik,en azindan takimimiz icin güzel bir motivasyon oldu.

Eve geldigimizde Saat on ikiye geliyordu... Oglumda 1,5  saat sonra kupasiyla  eve geldi...Hepimiz yorgunluktan bayilmak üzereydik...Tabii, günün sonunda en mutlu ve en yorgun uykuya dalanda o oldu :)))


Eve gelince ,secim sonuclarini merak ediyorduk...Tahminimizde yanilmadik...Hayirli olsun milletimize...









13 yorum:

  1. Ayy futbolcu annesi olmak ta cok enerji gerektiriyor. Daha once de boyle gitmistiniz di mi. Kupa için tebrik edelim oğlusunu ;)
    Yolluklar da pek lezizmis eline saglik cancazim ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,epey yorucu oluyor..Saatlerce ayakta brkle, tezahürât yâp, geril,sinirlen,sevin,zipla,üzül...Adrenanil tavan Yassin :)

      Daha önce de gitmistik, bundan sonra da ,Allah nasip ederse gidecegiz..Eglenceli ama yorucu oluyor :))

      Lezzetli ve kaloriliydiler..Meyve, mücver ve baska bir pogaca daha vardi...Gün boyu yedik valla :) tesekkürler Baskanim...

      Sil
  2. Harika bir duygu, çok iyi bilirim. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  3. kim bilir nasıl mutlu oldular kupa aldıkları için daha nice basarılarını görmek nasip olur inşallahhh ;) yolluklar bayağı iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,biraz mutluluk biraz gurur :)

      Yedikte yedik :)

      Sil
  4. oğlunuzu tebrik ederim nice başarılar dilerim hamarat annesininde ellerine sağlık güzel yemekler yenecek ki enerjileri bol olsun sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkür ederim,degil mi arada olacak :)

      Sil
  5. offf o yolluklar ne çok iştah açıcı gözüküyoo :) oleey kutlarım kupayı yaa :) bi de barcelona-juventus maçı ne güzeldi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler :) 1:1 den sonra heyecanlasmisti :)

      Sil
  6. Tebrik ediyorum delikanllıyı,mamalar harika ellerine sağlık...
    Şulecim dilersen yoğurt mayasını ben sana gönderebilirim burada çok ucuz...adresini mail at tamamdır...A-101 ler her ilde var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun Tülin'cigim ,cok iyisin...Annemgiller Türkiye'de, ögrendim ya onlardan isterim artik...Cok sagol arkadasim :)

      Sil
    2. Rica ederim canım ne zaman istersen her konuda yardımcı olurum...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma