27 Mayıs 2015 Çarşamba

EV YAPIMI YAG YAKTIRAN SAGLIKLI SEKERSIZ CILEKLI YOGURT

sekersiz recelin tarifi
EV YAPIMI YAG YAKTIRAN  SAGLIKLI  SEKERSIZ CILEKLI YOGURT


Chia tohumlu sekersiz recelimi  yogurt ile birlestirdim ve nefis,ferahlataci,kalorisi düsük,saglikli ,
antioksidanli  meyveli yogurda dönüstürdüm...

500 gr cilek ve 2 yemek kasigi Chia Tohumu ile yaptigim sekersiz recelin tarifi dünkü postta yayinlamistim...Cok bereketli cikti...Bugün bir tarif daha gelecek... Dün recelin sonunu kullandim :)

Mutlaka denemenizi tavsiye ederim...Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Şu sağlıklı tariflerinin bende ayrı bir yeri var ablacım, her şekilde yapabiliyosun ya gerçekten harikasın :) Bu arada sunum süper :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canim.Umarim hersey yolundadir?

      Sil
  2. çilekli yoğurt hep yiyiom ben yaaa ama seninki bilimsel tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazir cilekli yogurtlari yiyemiyorum.Hem biliormusun ,yogurda renk vermasi icin pire gibi bir hayvani kullaniyorlar...Cogunda renk versin diye baska meyvesuyu veya püresi kullaniyorlar..Üstelik cok sekerli oluyorlar :(

      Karmin böceğinin vücut ve yumurtalarından elde edilen ‘Karminik asit’in, Avrupa Birliği EC kod sistemindeki karşılığı E120. Gıda endüstrisinin kırmızı renklendirici olarak kullandığı bu böceğin kanı, bedeni ve larvaları saf renklendirici (E120i) ve ham ekstrakt (E120ii) şeklinde pazarlanmakta.
      Karmin; Cochineal adlı böceğin kanı da dahil tüm vücudundan elde edilen bir katkı maddesi,google'den hizli arama :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma