28 Kasım 2014 Cuma

AKSAMA NE YESEK NE ICSEK ?

 
AKSAM YEMEGI : BULGUR PILAVI, IZGARA IC TAVUK GÖGSÜ, IZGARA BIBER VE DOMATES

Ince pilavlik bulgurdan pisirdim pilavi,deneme amaciyla ve kalin bulgurla daha güzel oldugu kanisina vardim.

Tavuk gögüslerini 2-3 Saat önceden zeytinyagi,karabiber,kirmizibiber,köri,tavuk baharati,soya sosu ile marine edip, hafif yaglanmis tavada kizartim, cok yumusakti.Ayni tavada biberleri ve domateside izgara yaptim.
Bütün bunlar ,pilavin demlenme sürecinde oldu.Hafif ve lezzetli bir aksam ögünü yedik.


PIRINCLI YAYLA CORBASI

Kendi kuruttugum nanelerden üzerine serptigim Yayla corbasini hafta icinde yapmistim.Sicacik ve yumusacik icildi :)


Sevgiyle ve saglicakla kalin, hayirli Cumalar...
 

8 yorum:

  1. yayla çorbasıııı :D :D en güzel çorba o galiba :D
    biz de akşama şehriye çorbası, booooooool yağda kızartılmış patlıcan musakka,pirinç pilavı ve ayran var :/ sağlık düşmanı bu yurt hayatı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. booooooool yağda kızartılmış patlıcan da Cook güzel olurda,ah su kalorisi ahhh!
      Afiyet olsun.Pilavin dozunu fazla kacirmayasin :))

      Sil
  2. uff yaaa heeey yayla çorbası da üsttekine de bayılırım yaaa sen benim annem olsanaaa :))) valla bak senin mutfak tam bana göreee :) bi de bak aklıma ne geldi. ben her gün tavuk yiyiom bi şekilde. ama hep beyaz etini göğüs yani bi de but hepsi bu. derisini yemedim içindeki diğer şeyleri de, kanat da yemedim. geçen gün bi kanatçıya girdim tattım ama öle bi sosla kızartmışlar ki valla parmaklarımı da yicektim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavuk kanadi acilica cok güzel oluyor,ah kalorisi,etinden cok derisi var.Bir ara firinda cok yâpardim :))
      tesekkür ederim ya,teyzemin yaptiklarinin yaninda benimkilerin lafimi olur hic? :)

      Sil
  3. daha ne olsuuun :) eline sağlık canım nefis olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Dilim dışarıda okudum canim cekti :) Annem de aksam icin mis gibi tavuklu bişiler yapmis kokusu geliyo su anda ;) ellerine saglik . Ince bulgur kısır icindi di mi . Cok ilginc olmustur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo yok bu ondan degil.Paketin üstünde pilavlik ince bulgur yaziyordu,dikkatimi cekti.Normal pilavlik bulgurlar pisince,sisip yarma gibi oluyor :)
      Bu tip beni sarmadi.Ben yine normalinden alirim.
      Ohh! Afiyet ,sifa olsun.Câbucak iyilesiveresin.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma