21 Mayıs 2014 Çarşamba

ZAYIFLATAN SAGLIKLI DIYET YEMEKLERINDEN

GAZPACHO - SOGUK SEBZE CORBASI - WEIGHTWATCHERS



ARA ÖGÜN  PEMBE GREYFURT - YULAFLI BISKÜVI
 
BIBERLI SÜZME YOGURT ILE HASLANMIS BROKOLI VE HAVUC




SOGUK CORBA GAZPACHO :

Yeni denedigim bu corba WeightWatchers tarifi, Alman dizi film yildizlarindan Christine Neubauer'

 nin sevdigi tarifleri topladi kitabindan.

Tadi bana kahvaltilik ezmeyi  ve lahmacun icin hazirladigim ici hatirlatti :)))

Malzemeler cok tanidik, hatta domates salatasinin sulu hali.Icindeki malzemelerin hepsi zayiflatici

ve metbolizmayi hizlandirici.

Havanin sicak oldugu günlerde ,bugün gibi yapilabilinir.Denemek isteyenler icin :

MALZEMELER VE YAPILISI :

1 salatalik, 2 kücük sogan ,(4 tane yesil sogan ), 1'er tane kirmizi ve yesil biber ,6 tane domates ,

1 yumru rezene ( yoktu, ben 1 tane kereviz dali koydum ), feslegen ,1 dis sarimsak , 600 gr.domates

püresi, 250 gr. Sebze suyu (karbonatli su koydum ),4 kasik zeytinyagi, 4 kasik sirke (nag eksisi

koydum ),tuz, kara-kirmizi biber ,köri....(maydanoz, derer otu ve taze nane ekledim)


Bütün malzemeler kücük dograndiktan sonra , robotta püre yapilir.Hepsi bu...

6 kisilik ...


Ben 1 kisiye yetecek kadar yaptim.Yukardaki kase ile 2 tane cikti. Ekmeksiz öglenleyin ictim.Ekmek

yemek canim istemedi.Evdeki malzemeleri degerlendirmis ve vitaminli güzel,ilginc bir soguk corba

icmis oldum..


Bu corbanin araba ile yaptigimiz avrupa gezimizden bir anisi var.Avusrurya' da sicak corba icmek

 istemistik ,mola verince.(Sanki memleketteyiz,burasi Türkiye mi??)

Yaz günü sicak corba icilmez soguk corbamiz var, "Gazpacho" demislerdi de icmemistik..Kismet

bugünmüs :)

6 yorum:

  1. Şule ablacım yine döktürmüşsün :))Ellerine saglık..Brokoli ve yogurt bayılırım
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sagol canim.

    hafif yiyip,hafifleyelim derdindeyim :)

    Bende cok seviyorum bu ikiliyi.

    YanıtlaSil
  3. Senin sunumların içimi açıyor, moral yukseltiyor, ellerine sağlık Şulecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim.Bu I pad sorun yapiyor yorum gönderirken.Nedense anliyamadim..

      Ancak gönderebiliyorum yaziyi.Sevgiler..

      Sil
  4. ispanyol mutfağının lezzetli çorbası. o sıcak yaz günlerinde öyle güzel oluyor ki.. :) ispanya'da yaşayan bir arkadaşımdan tarifini almıştım, seninkinden biraz daha farklı galiba. bulabilirsem göndereyim sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tarifinide denemek isterim.Eminim cok güzeldir,bekliyecegim Dudu..

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma