21 Şubat 2014 Cuma

OKUMA ASKI







Önceki Postta dedigim gibi ,  bugün bisikletimle yollara düstüm ve kütüphaneye gittim.Büyük bir

 secenek olmasada bunada sükür diyerek yukarda gördügünüz iki romani aldim.

Iki yazarinda kitaplarini daha önce okumamistim.Iki romanada ziyaret ettigim kitapsever bloglardan

göz asinaligim vardi.

Izinede cikacagim icin okunmalarinin uzun sürmeyecegini tahmin ediyorum.


Bir tasla iki kus vurmus oldum bugün söyleki , kütüphaneye gidip gelmem iki saat sürdü. Giderken

yokus yukari ,  gelirkende yokus asagi (en zevkli tarafi bu kismi ) kaloride yakmis oldum .  Ilki

nihayet yeni kitaplari alabildim , ikinciside acik havada yakilan kaloriler.

Giderken hava güllük gülistanlikken ,bahar havasi,kütüphaneden cikinca ne göreyim yagmur

yagmis , heryerde gölcükler olusmus. Neyseki yagmur kesilmisti,hava sicakligi biraz düssede
 
keyifli bir gezi oldu.

Sizler hangi kitaplari okuyorsunuz ? Okuyup , begendiklerinizi yazarmisiniz?



9 yorum:

  1. Bir tasla iki kus..bende kitaplarimin cogunu kutuphaneden alip, okuyorum. Kendimi en huzurlu hissettigim yerler de kutuphane ve barnes & nobles..Icim daralinca da kendimi okumaya veririm, yoksa coktan yemistim kafayi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklisin skinny, nerede olursa olsun kütüphaneler huzur veriyor insana!

      Sil
    2. Kütüphane olmasaydi ne yapardim,insan ha deyince kitap alamiyorum.
      AVM lerde kitapcilara girmeden duramam,almasamda ne var,ne yok bakarim :)

      Sil
  2. iki farkli kitap iki farkli yolculuk:) okuma askini bilmezmiyim! her iki yazari da tanimiyorum, ama cok merak ettim dogrusu sulecim.
    dogan cüceloglunun icimizdeki cocuk kitabini bitirdim. Birde su siralar Izzeldin Abuelaish, nefret etmeyecegim kitabina basladim..

    YanıtlaSil
  3. Bende bu okuduklarinin yazarlarini tanimiyorum,umarim zamanla tanisirim.

    Insanin vakti olunca okumasi cok güzel.Insana yeni ufuklar aciyor ,farkli pencerelerden bakmaya basliyorsun dünyaya.Keyifli okumalar canim....

    YanıtlaSil
  4. Debbie Macomber ın Küçük Mucizeler Dükkanı kitabını okumuştum.Sonu mutlu biten romanları seviyorum,farklı dünyalara yolculuk etmiş olmuştum tek bi kitapla...Grinin Elli Tonu da erotik bi roman.Okumadım ama okuyan arkadaşımdan biliyorum hatta seri halinde 2 ve 3ü de var diye biliyorum.Filmi de çekilecekti sanırım...
    evergreen

    YanıtlaSil
  5. Detaylarini bilmiyordum !

    Tesekkürler yorumun icin canim,bu tarz kitap daha önce okumamistim .

    YanıtlaSil
  6. daha önce okuduğum bir kaç kitap tavsiye edebilirim Çılgın Kalabalıktan Uzak Thomas Hardy

    köy yaşantısı, ruh çözümlemeleri, kişilik çatışmaları işleniyor Elif Şafak hemen hemen hepsi ama AŞK bir başkadır benim için Irvın Yalom Nietzche Ağladığında bunlar benim en sevdiğim kitaplardır...bu arada en sevdiğim şeyler arassındaır D&R da rafları dolaşmak...bize yakın büyük bir kütüphane maalesef yok metropolde yaşıyor olmamıza rağmen....ve okumam gereken o kadar çoook kitap varki...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Elif Safak ' in "Ask " okudum, digerlerini okumadim, bende Hamburg' da kütüphanede
    bulabildiklerimle idare ediyorum.Tatile geldikce , son iki yildir ,gündemde olan,cok begenilenlerden 4-5 tane aliyorum.
    Kütüphane karti cikartmayi dene, daha ucuza geliyor.
    Gecen sene Istanbul tatilimizde indirime rastlamis ,bir sürü kitap almistim ve cocuklar gibi sevinmistim...Önerilerin icin tesekkürler Zeynepcigim..

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma